Deliverybox.ro isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de a le onora, prin contactarea clientilor.
Daca nu veti fi gasit la adresa mentionata veti fi contactati telefonic de catre firma de curierat.

Livrarea in Romania

– La comenzile cu o valoare intre 1 – 200 lei, se va adauga un cost de livrare de 16 lei.

– Se efectueaza prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier;

– Pentru comenzile cu o valoare de peste 300 lei, livrarea este GRATUITA pentru TOATE orasele din aria de acoperire Fan Courier.

– Termenul de livrare este de 2-4 zile

Lista completa a localitatilor din aria de acoperire Fan Courier o puteti gasi la aceasta adresa: http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf

In cazul comenzilor in care adresa de livrare nu se regaseste in lista locatiilor Fan Courier se va aplica una din urmatoarele proceduri, ce vor fi agreate telefonic cu dvs. inainte de a trimite coletul:

1. Se va trimite coletul la adresa de livrare indicata in comanda si se va aplica un cost suplimentar, in cuantum de 0,9 lei +T.V.A. * nr. km suplimentari (numarul de km suplimentari va vor fi comunicati telefonic);

2. Se va trimite coletul la cel mai apropiat sediu Fan Courier de dvs., de unde urmeaza sa il ridicati, fara nici un cost suplimentar. In momentul in care coletul ajunge la sediul Fan Courier cel mai apropiat de dvs. veti fi contactat de un angajat Fan Courier pentru a vi se comunica faptul ca respectivul colet a ajuns la dansii si pentru a va comunica adresa sediului Fan Courier de unde puteti ridica coletul.

Livrarea in Strainatate: – se efectueaza in 5-20 zile, in functie de modalitatea de livrare aleasa;

– se efectueaza prin curier rapid (DHL, TNT, FedEx, etc.)

– costul livrarii se achita in avans, si se calculeaza in functie de adresa de livrare, greutatea coletului si tipul de curier ales

Receptia Produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal sau factura ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare. In cazul in care verificarea nu se poate efectua in prezenta curierului, orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunostinta comerciantului in cel mult 3 zile de la data livrarii.

Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate. Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora ( lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)